Prinses Maxima Centrum
- Minder spoedaanvragen
- Minder vertragingen
- Meer ruimte voor vernieuwing
- Betere kwaliteit van leven voor jonge patiënten en hun familie
Ziekenhuis Nij Smellinghe
- Knelpunten in OK-planning opgelost
- Vernieuwd en flexibel OK-rooster
- Continu inzicht in bezetting
- Vooruitkijken in periodiek overleg met medisch personeel en planners
ROC Noorderpoort
- Experimenteren in het onderwijs
- Innovatie bij de aanwezigheidregistratie
- Winnen van onderwijstijd
Hogeschool Utrecht
- Intergraal en structureel verbeteren
- Inzicht in het studiesucces
- Opzetten van verbeterteams
- Samenwerking tussen studenten, docenten en verbeterteams
- Van toekomstvisie tot pilot
- Nieuwe positionering vereniging vertaald richting bedrijfsvoering
- Eerste stappen richting platformorganisatie gezet
- Meer toegevoegde waarde voor leden
Prinses Máxima Centrum
- Inzicht in capaciteit en productie voor zorgverleners en zorgplanners
- Knelpunten in patiënten en personeelsplanning opgelost
- Voorspellen van zorgvraag en zorgaanbod
Slimmer werken
Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA)
- Opknippen van grootschalige en complexe implementatie
- Opzetten van een implementatie- en vernieuwingsmotor
- Fors en duurzaam resultaat
mboRijnland
- Opknippen van grootschalige en complexe implementatie
- Opzetten van een implementatie- en vernieuwingsmotor
- Fors en duurzaam resultaat
NHL en Stenden
- Gezamelijke ambities en kansen
- Regievoering op het totale programma
- Hogere kwaliteit onderwijs en onderzoek
Aegon Nederland
- Duidelijke visie
- Door kernwaarden gedreven
- Nieuwe criteria als scherprechter
- Vanuit visie naar executie
DigiDok
- Waarde innovatieve app aangetoond
- 32% meer patiënten per uur behandelen
- Digitaal consult kan 36-50% korter dan een fysiek consult
- 80% van digitale consulten was normaliter een fysiek consult geweest
- Hoge patiënttevredenheid: NPS score van 50
Coloriet
In plaats van een pas op de plaats te maken, drong bestuurder Aukje Reinders er midden in de Coronacrisis op aan een nieuwe strategie te formuleren voor zorgorganisatie Coloriet. Met alle uitdagingen die er op de organisatie afkomen is er behoefte aan nieuw élan en nieuwe energie, is haar overtuiging.

Klimmendaal
Op initiatief van Verstegen Accountants uit Dordrecht maakte Edwin Schippers van Turner een organisatiescan van Klimmendaal, een revalidatiecentrum met hoofdkantoor in Arnhem. De organisatie had te maken met verschillende problemen: de gevolgen van een eerdere fusie, de Coronacrisis en daardoor een te ambitieuze veranderagenda. Bestuurder Martijn Kuit was blij met het advies om pas op de plaats te maken.

Radboud Academy
De succesvolle aanvraag voor de LLO-Katalysator bij het Nationaal Groeifonds vindt zijn oorsprong in het samenwerkingsverband tussen de Radboud Universiteit, de Universiteit Maastricht en de Open Universiteit om samen te gaan werken aan Leven Lang Ontwikkelen. Liesbet Korebrits, programmadirecteur van Radboud Academy, is trots én is alweer druk met de concrete invulling van het samenwerkingsverband.

Turner trots op honorering van de twee aanvragen Nationaal Groeifonds
De twee aanvragen bij het Nationaal Groeifonds waarbij Turner als ondersteunende partij betrokken is geweest, zijn toegekend. Zowel de aanvraag voor de Nationale LLO Katalysator als die voor de Digitaliseringsimpuls NL is door de commissie onder leiding van Jeroen Dijsselbloem positief beoordeeld. Dat opent veelbelovende perspectieven voor de toekomst van Nederland als kennisland.

Van wantrouwen naar vertrouwen in de publieke dienstverlening
De publieke dienstverlening staat onder druk. Door de combinatie van moeilijke uitvoerbare wet- & regelgeving en bezuinigingen is de uitvoering verzwakt. Tegelijkertijd wordt van de uitvoering meer wendbaarheid, bijdragen aan maatschappelijke opgaven en menselijke maat in de dienstverlening verwacht. Maar hoe kan dit worden bereikt? Een belangrijke sleutel ligt in de manier waarop beleidsdepartementen sturen op de uitvoering en de manier waarop de uitvoering verantwoording moet afleggen.

Turner opnieuw gekozen tot nummer 1 strategisch adviesbureau in de MT1000
Turner staat op nummer 1 in de MT1000, een jaarlijks onderzoek onder opdrachtgevers van zakelijke dienstverleners. We staan op de eerste plek in de categorie strategie-advies en hebben de hoogste klanttevredenheid van alle consultancybureaus. Bovendien krijgen we hoge waarderingen voor klantgerichtheid, uitvoering en product. Wat is het verhaal achter deze mooie prestatie?

Van wantrouwen naar vertrouwen in de relatie tussen beleid en uitvoering. Uitkomsten ronde tafel met DUO en Prof Sandra van Thiel
Turner organiseert in het najaar samen met Flevum twee digitale ronde tafel bijeenkomsten voor bestuurders en directeuren in de publieke sector. 14 oktober leidt Marjan Hammersma, SG van OCW, het thema in. Op 23 november gaan Janika Horvath, directeur bij DUO, en Sandra van Thiel, professor Public Management, in op hoe zij tegen executie van Werk aan Uitvoering aankijken. Meedoen aan de dialoog? Dat kan!
Contact
We leren je graag kennen. Neem contact op voor een kennismaking.
ONZE LOCATIE
Huize de Boom
Arnhemseweg 107
3832 GK
Leusden
ONZE MENSEN
BLIJF OP DE HOOGTE
CONTACT
Telefoon: +31 (0)33 – 285 93 00
Email: info@turner.nl